Networking podczas urodzin firmy? Jak pokazuje przykład Starlit, okazji do poszerzania kontaktów biznesowych jest wiele. Jedną z nich są coroczne spotkania w gronie klientów i partnerów firmy. Zapraszamy do zapoznania się z ideą urodzin Starlit.
Historia urodzin Starlit
Urodziny Starlit to dodatkowa wartość dla klientów i partnerów firmy. Pomysł na takie wspieranie relacji biznesowych zrodził się dwa lata temu – w 2016 roku. Zarówno pierwsza, jak i druga edycja wydarzenia, wzbudziły duże zainteresowanie i, co najważniejsze, przybycie wielu gości. Fotorelacje ze spotkań można zobaczyć pod tymi linkami: urodziny 2016 i urodziny 2017.
Główne cele corocznych spotkań
Spotkania urodzinowe Starlit to coroczna okazja do świętowania sukcesów firmy z osobami, które są obecne w jej najbliższym otoczeniu. Na uroczystość zapraszani są zarówno pracownicy, jak i klienci czy partnerzy biznesowi. Główną ideą jest budowanie pomiędzy nimi większego zaufania i lepszych relacji. Dodatkowym plusem urodzin jest realizowanie założeń networkingu, np. poprzez aktywne wspieranie współpracy pomiędzy samymi klientami Starlit.
Urodzinowy networking
Urodziny Starlit okazały się świetną okazją do realizacji idei networkingowych. W jaki sposób? Networking to budowanie sieci wzajemnych kontaktów biznesowych poprzez cykliczne spotkania osób reprezentujących różne branże. Tym samym, zaproszenie raz w roku klientów Starlit, przedstawienie ich sobie, a także zapoznanie z partnerami firmy (prawnicy, informatycy, marketingowcy) doskonale wpisuje się w koncepcję nawiązywania nowych kooperacji na polu zawodowym.
Przebieg spotkań Starlit
Podczas corocznych urodzin Starlit, podobnie jak w trakcie tradycyjnych mityngów networkingowych, uczestnicy mają możliwość wymieniać się informacjami, nawiązywać nowe kontakty biznesowe, a nawet polecać konkretne usługi czy produkty. Nieformalna i życzliwa atmosfera pozwala budować zaufane sieci kontaktów biznesowych.
Dlaczego lubimy urodziny?
Co roku zapraszamy naszych klientów i partnerów biznesowych na urodziny, ponieważ chcemy nie tylko celebrować i podsumowywać nasze osiągnięcia, ale również oferować otoczeniu dodatkową wartość. Jest nią tworzenie zaufanej przestrzeni do networkingu – podsumowuje Joanna Olczyk, Prezes Zarządu Starlit. – Dodatkowo, coroczne spotkania to świetna okazja do odświeżenia kontaktów, a także do naprawdę inspirujących rozmów – dodaje.
Jak wprowadzić firmę na wyższe obroty?
Jeśli zastanawiasz się, co zrobić, aby Twoja firma zyskała większą liczbę klientów lub stała się bardziej rozpoznawalna wśród osób, do których chcesz dotrzeć, spróbuj wykorzystać możliwości jakie stwarza networking. W Starlit idea spotkań biznesowych jest bardzo ważna, dlatego też jeśli szukasz nowych grup networkingowych lub, po prostu, potrzebujesz wsparcia w prowadzeniu biznesu, zapraszamy do kontaktu. Nasza szeroka sieć partnerstw pozwoli rozwiązać problemy nie tylko natury księgowo-kadrowej.