ERP dla sklepu internetowego? Polecamy oprogramowanie enova. Oto kilka najważniejszych powodów, dla których warto skorzystać z takiego rozwiązania. Przyspiesz obsługę swoich klientów, zautomatyzuj powtarzalne czynności oraz postaw na nowoczesne i generujące oszczędności rozwiązania!
E-commerce to obecnie potęga. Szybka sprzedaż w internecie potrzebuje jednak sprawdzonych rozwiązań i partnerów biznesowych – w tym odpowiedniej platformy ERP czy dobrej księgowości. Skontaktuj się z nami i sprawdź, jak możemy Ci pomóc!
1. ERP enova, czyli łatwa obsługa zamówień i magazynów
Dlaczego warto prowadzić działania w e-commerce z ERP enova? Przede wszystkim ze względu na prostą i przyjazną obsługę zamówień i magazynów. Te kluczowe w e-commerce czynności często wymagają optymalizacji i przyspieszenia. Oprócz stałej kontroli stanów magazynów, zarządzania reklamacjami lub zwrotami, program pozwala m.in.:
- zarządzać towarami – z oprogramowaniem enova możesz m.in. wprowadzić podział na kilka magazynów i samemu określić metodę obrotową,
- wyceniać zapasy magazynowe – z enova wybierzesz metodę obrotu i ocenisz stany magazynu,
- efektywnie planować – enova generuje raporty, dzięki którym ocenisz trendy w sprzedaży czy powiązania pomiędzy poszczególnymi produktami,
- wystawiać dokumenty – WZ, RW, PZ, PW czy MM to codzienność w sprzedaży; enova pozwoli Ci jeszcze lepiej nad nimi zapanować.
2. Prosta integracja enova ze sklepem internetowym
Bardzo ważna zaleta ERP enova? Program w prosty sposób zintegruje się z Twoim e-sklepem. Możesz dowolnie zdefiniować sklepy, z którymi program ma współpracować – co więcej, każdy z nich może mieć nadane własne parametry takiej integracji. ERP stworzy i wyśle do sklepów kartoteki towarowe – w podziale na kategorie, ze zdjęciami i szczegółowymi opisami. Program zadba o stany towarowe, pobieranie zamówień i tworzenie z nich dokumentów wraz ze statusami w e-sklepie. Automatycznie założy też karty klientów.
ERP enova z łatwością połączysz z najpopularniejszymi platformami e-commerce, takimi jak Magento, PrestaShop i Shoper.
3. ERP enova – intuicyjne zarządzanie produktami i cennikami
ERP enova pozwala zarządzać nie tylko zamówieniami, ale i poszczególnymi produktami, ich danymi oraz cennikami i rabatami. System to pełna kontrola procesu zmian w Twoim sklepie. I to w jednym miejscu. ERP pozwala m.in.:
- zarządzać produktami – wszystkie dostępne w sklepach produkty możesz obsługiwać bezpośrednio na pulpicie jednego ERP,
- definiować ceny – system pozwoli Ci określać wiele rodzajów cen, definiować metody ich wyliczania, a także dodawać rabaty i promocje,
- wystawiać dokumenty – dzięki enova wystawisz dokumenty sprzedaży, uporządkujesz faktury (m.in. korygujące, zaliczkowe, pro forma) i paragony.
4. ERP enova i omnichannel w CRM
Wiele kanałów w kontakcie z Twoim klientem? To możliwe dzięki ERP enova. Program pozwala zarządzać danymi kontrahentów i ich zamówieniami. Informacje ze wszystkich kanałów sprzedaży zlokalizowane są tu w jednej bazie. Co zyskujesz? Połączenie kartotek klientów z różnych sklepów, witryn lub mediów społecznościowych. Co więcej, z systemem ERP możesz zaplanować skuteczny mailing czy kampanię sms. ERP enova daje Ci dostęp do kompletnej bazy kontrahentów, zgodnej z aktualnymi rozporządzeniami o ochronie danych.
Co ciekawe, w ERP enova możesz też podzielić i przypisać do konkretnych grup osoby, które skorzystały z Twojej oferty. Z pewnością pomoże to w planowaniu działań związanych z relacjami z klientami.
5. Rozliczanie i księgowość z ERP enova
Kolejny z powodów, dla którego warto zintegrować swój e-sklep w ramach systemu enova, to szeroko pojęte rozliczanie i księgowość. ERP pomaga łatwo wyeksportować szereg dokumentów i informacji księgowych – bezpośrednio do obsługującego Cię biura rachunkowego. Co więcej, system pozwala:
- zbierać i rozliczać operacje finansowe – dane Twoich e-sklepów są zebrane w jednym miejscu, przez co dbasz o stabilność i bezpieczeństwo biznesu,
- dostosować się do płatności klienta – dzięki enova stworzysz adnotacje do płatności przelewem i kartą,
- zintegrować się z serwisami bankowymi – ERP enova pozwoli skontrolować finanse i połączyć przelewy z zamówieniami,
- elastycznie wystawiać rachunki sprzedaży – faktury i paragony są dostosowane do nowych wymogów prawnych (w cenie aktualizacji systemu),
- zarządzać pracownikami – skutecznie rozplanujesz harmonogram pracy i rozliczysz swoich pracowników.
Szukasz nowoczesnych rozwiązań, które sprawdzą się w Twoim e-commerce? Zapraszamy do współpracy w ramach systemu ERP enova. Więcej przeczytasz m.in. w zakładce „O nas”.