Skontaktuj się z nami
Księgowość, zakładanie spółek z o.o.
5 ciekawych funkcji oprogramowania księgowego ERP enova |
15259
post-template-default,single,single-post,postid-15259,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,side_menu_slide_with_content,width_370,vss_responsive_adv,vss_width_768,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive

5 ciekawych funkcji oprogramowania księgowego ERP enova

5 ciekawych funkcji oprogramowania księgowego ERP enova

Czuwa nad stanami magazynowymi, monitoruje płatności, a nawet integruje się z Twoim sklepem online. Dobry system ERP to dzisiaj już nie tylko przejrzysty interfejs, ale i rozbudowane funkcje dodatkowe. Wybraliśmy 5 najciekawszych opcji programu do wsparcia księgowości – ERP enova.

ERP enova to program do fakturowania i prowadzenia magazynów. Zgodność z obowiązującymi przepisami prawa, intuicyjne fakturowanie, składanie zamówień, obsługa zleceń czy integracja zadań wszystkich pracowników w ramach jednego systemu – to tylko niektóre z możliwości, pozwalających na usprawnienia w prowadzeniu firmy.

Program posiada także szereg funkcji dodatkowych, które mogą okazać się przydatne dla wielu przedsiębiorców. Przyjrzyjmy się zatem pięciu najciekawszym opcjom ERP enova.

Pamiętaj!

ERP – z ang. Enterprise Resource Planning, czyli Planowanie Zasobów Przedsiębiorstwa, to oprogramowanie lub system połączonych aplikacji, które integrują procesy zachodzące w danej firmie. ERP ułatwia i wspiera zarządzanie finansami, księgowością, środkami trwałymi, marketingiem czy sprzedażą lub zakupami. Jeśli koncepcja ERP jest interesująca również dla Ciebie i Twojej firmy – koniecznie skontaktuj się z nami. Pomożemy Ci dobrać odpowiednie narzędzie optymalizacji!

1. Elastyczny magazyn

System ERP enova w module obsługi magazynu pozwoli Ci na śledzenie zarówno bieżących, jak i historycznych stanów magazynowych. Tym samym poprowadzi Twój magazyn i da możliwość dokładnej analizy rozchodów towaru i źródeł jego dostawy.

Dzięki funkcji elastycznego magazynu będziesz mógł:

  • na bieżąco ustawiać procesy wydań i przyjęć magazynowych,
  • prowadzić ciągłą inwentaryzację bez konieczności wstrzymywania pracy magazynu,
  • zarządzać magazynem za pomocą urządzeń mobilnych.

2. Monitorowanie płatności

Sprawy dotyczące płatności w firmie powinny być prowadzone prosto i intuicyjnie. To właśnie dlatego ERP enova pozwala wystawiać wezwania do zapłaty oraz inne dokumenty rozliczeniowe.

Co więcej, program ma funkcję windykacji. Dzięki temu zyskujesz kontrolę nad wszystkimi należnościami, a dodatkowo możesz zautomatyzować proces egzekucji przeterminowanych płatności. To oszczędność czasu i gwarancja uzyskania szybszych wpłat za wystawione faktury.

3. CRM na miarę

System ERP enova to także elastyczny CRM. Co to oznacza w praktyce? CRM to skrót od angielskiego Customer Relationship Management, czyli zarządzania relacjami z klientami. Koncepcja CRM zakłada, że w każdej firmie istnieje, lub należy stworzyć, zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami.

Program ERP enova organizuje pracę z Twoim kontrahentem i pomaga w budowaniu Waszych trwałych relacji poprzez m.in.:

  • tworzenie bazy kontaktów,
  • ułatwienie dostępu do kluczowych informacji, jak np. historia kontaktów z danym klientem,
  • odwzorowanie procesu sprzedażowego (od szansy sprzedaży, przez ofertowanie, negocjowanie czy fakturowanie zakupów),
  • dodatkowe opcje, jak korespondencja seryjna czy funkcja opiekuna kontrahenta

Pamiętaj!

CRM dzięki elastycznym funkcjom kreowania, zarządzania i podtrzymywania relacji z klientami może być wprowadzany w każdym przedsiębiorstwie – bez względu na jego wielkość, profil czy branżę.

4. Monitorowanie kosztów

Chcesz wiedzieć, ile dokładnie kosztuje wykonanie Twojej usługi? Dzięki ERP enova możesz sprawdzać te dane na bieżąco. Program generuje proste i czytelne zestawienia. Co ciekawe, wszystkie raporty przygotowywane są zgodnie ze specyfiką Twojej branży. To Ty wybierasz wytyczne, które są dla Ciebie najbardziej interesujące.

Elektroniczne zestawienia dostępne są w różnych formatach (EDI, PDF, XML, CSV). Program wprowadza także dodatkowe możliwości, jak chociażby zdefiniowanie kolorów w zależności od wybranych warunków (np. kolor czerwony wiersza na liście towarów, gdy stan magazynu znajduje się poniżej minimum). Pozwala to na naprawdę szybką i rzetelną sprawozdawczość.

5. Integracja ze sklepami online

Sprzedajesz produkty online? Z pewnością docenisz zatem to rozwiązanie. Dzięki dodatkowemu modułowi, e-Sklep konektor, program ERP enova integruje sprzedaż z systemem, przez co pozwala zarządzać wszystkimi operacjami w jednym miejscu.

Co ciekawe, ERP enova może definiować wiele sklepów internetowych i konfigurować ich parametry, takie jak np. określanie widoczności towarów, wysyłanie grup towarów wraz ze zdjęciami do e-sklepów, pobieranie zamówień czy aktualizacja stanu ich realizacji.

Jaki program do faktur wybrać?

- Łączenie opcji programu do faktur z, na przykład, programem do prowadzenia magazynów to powoli standard w dobrym oprogramowaniu ERP. Naszym Klientom polecamy system ERP enova. Optymalizuje i automatyzuje procesy w firmie, jest zgodny z aktualnie obowiązującymi przepisami i pozwala na praktycznie całodobowy monitoring przedsiębiorstwa

mówi Joanna Olczyk, Prezes Zarządu Starlit.

Potrzebujesz nowoczesnego i przyjaznego w obsłudze programu do księgowości?

Poznaj możliwości ERP enova.

Zadzwoń 733 066 344 lub napisz info@starlit.pl i umów się z nami na spotkanie.

Starlit
info@starlit.pl

Wspieramy rozwój Twojej firmy. Posiadamy wiedzę i doświadczenie zapewniające najwyższą jakość obsługi Naszym Klientom oraz charakteryzujemy się indywidualnym podejściem do Twoich potrzeb.

Brak komentarzy

Skomentuj