WIRTUALNA ASYSTENTKA

Miejsce pracy: cała Polska

▶ Bliscy nazywają Cię “ogarniaczem”, ponieważ “niemożliwe nie istnieje” to dla Ciebie nie tylko slogan, a rzeczywistość?

▶ Lubisz ład i porządek, a planowanie nie jest dla Ciebie “czarną magią”, a codziennym standardem?

▶ Jesteś osobą pogodną, uśmiechniętą i szybko dostosowującą się do nowych warunków?

Jeżeli lubisz wyzwania i wielozadaniowość nie jest Ci straszna – na pewno świetnie odnajdziesz się w roli Back Office Freelancer

Do zadań osoby, z którą nawiążemy współpracę, należeć będzie:

  • Wsparcie w realizacji zadań administracyjnych (obsługa skrzynki e-mail, tworzenie i redagowanie dokumentów, przygotowywanie prezentacji, obsługa pism urzędowych)
  • Koordynacja współpracy z kontrahentami i klientami (przygotowywanie ofert, prowadzenie kalendarza, umawianie spotkań, koordynacja tworzenia, finalizacji i archiwizacji umów)
  • Realizacja rozliczeń w obszarze księgowym ( ewidencja sprzedaży, wystawienia faktur, analiza wyciągów bankowych, współpraca z księgowością)
  • Koordynacja rozliczeń w obszarze zatrudnienia pracowników ( Kompletowanie i administrowanie dokumentami kadrowymi, ewidencja czasu pracy i urlopów)
  • Przygotowywanie zleconych raportów, zestawień i analiz
  • Wsparcie procesów rekrutacyjnych ( wstępna selekcja, umawianie spotkań, finalizacja zagadnień formalnych)
  • Zarządzanie blogiem/stroną internetową ( zamieszczanie postów i grafik, moderacja komentarzy na blogu, obsługa newslettera)
  • Osobiste wsparcie organizacyjne (umawianie spotkań, rezerwacja podróży, wizyt, pomoc w zakupach, pomoc w organizacji eventów)

Jeżeli:

  • masz doświadczenie w pracy projektowej oraz realizacji większości powyższych zadań,
  • należysz do osób, które lubią planować, koordynować i porządkować,
  • cechujesz się umiejętnością perswazji,
  • jesteś dyskretna/y,
  • jesteś samodzielny/a i wykazujesz się inicjatywą własną,
  • sprawnie posługujesz pakietem Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • umiesz obsłużyć blog i Social Media

 

Możemy Ci zaoferować:

  • pracę 100 % zdalną
  • elastyczność godziny pracy,
  • zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej (B2B),
  • samodzielność w działaniu,
  • szkolenia rozwojowe,
  • możliwość dołączenia do programu Multisport,

 

    FORMULARZ APLIKACYJNY

    imię i nazwisko *

    telefon *

    adres email *

    Od kiedy możesz rozpocząć współpracę *

    Oczekiwane wynagrodzenie netto *

    Które z zadań na tym stanowisku są dla Ciebie najciekawsze? *

    W których zadaniach masz największe doświadczenie ? *

    Z jakich powodów aplikujesz do tej pracy? *

    Dodaj CV *

    Skąd dowiedziałeś się o naszej ofercie?*
    Np. Facebook, LinkedIn, Instagram, OLX, Gumtree, polecenie lub wpisz inne

    Wyrażenie zgody na daną rekrutację:

    Wyrażenie zgody na przyszłe rekrutacje:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Starlit Accounting Sp. z o.o. w celu rekrutacji na inne stanowiska aktualne lub w przyszłości oferowane przez Starlit. Zgoda jest dobrowolna. Przysługuje mi uprawnienie do cofnięcia zgody w każdym czasie, prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Ochrony Danych Osobowych.

    * pola obowiązkowe