Zmiany w Starlit od 2022 r.

lis 25, 2021

Klient zawsze na pierwszym miejscu!

2021 rok to dla Starlit okres dynamicznego rozwoju. Podjęliśmy szereg działań marketingowych i sprzedażowych, a także pracowaliśmy nad zmianami strukturalnymi i procesowymi wewnątrz organizacji. Koniec roku to zawsze dobry moment na sukcesywne wdrażanie zmian, które zaczną obowiązywać w kolejnym. Po wielu konsultacjach, rozmowach i burzach mózgów jesteśmy gotowi na nowe – nowe, które będzie lepsze dla nas, ale i – przede wszystkim – dla naszych Klientów. Najważniejszymi zmianami, które obecnie wdrażamy, są:

  • cykliczna zmiana Opiekuna​ Klienta,
  • księgowanie na bieżąco​.

Przeczytaj, na czym polegają i dlaczego jesteśmy przekonani, że zaprocentują jeszcze większą satysfakcją Klientów ze współpracy z naszym biurem rachunkowym.

Cykliczna zmiana Opiekuna Klienta

Jeszcze do niedawna komunikowaliśmy, że indywidualny Opiekun Klienta to jeden z naszych wyróżników. Czasy się jednak zmieniają, a wraz z nimi – i potrzeby Klientów. Nowe procesy to właśnie wynik dostosowywania naszej pracy do aktualnych realiów.

Korzyści wynikające z cyklicznej zmiany Opiekuna Klienta 

Zespół Starlit liczy obecnie ponad 20 osób – osób, z których każdy jest specjalistą i świetnie zna się na tym, co robi. Mimo że Opiekunowie Klienta teoretycznie wykonują podobne zadania, każdy z nich patrzy na “swoje” firmy z nieco innej perspektywy. Dostęp do wiedzy wielu specjalistów jest więc wartością samą w sobie. “Świeże” spojrzenie na biznes Klienta pozwoli natomiast na regularne wdrażanie działań optymalizacyjnych. Nie da się również ukryć, że cykliczna zmiana Opiekuna Klienta to gwarancja sprawniejszej obsługi. Opiekunowie będą się zmieniać w cyklach półrocznych. To optymalny czas, by Klienci zdążyli dobrze poznać każdą kolejną osobę. Co istotne – nie odczują dużej zmiany w komunikacji, ponieważ jesteśmy w trakcie jej ujednolicania.

Księgowanie na bieżąco

Klienci Starlit mają bardzo różne metody dostarczania nam dokumentów księgowych. Wielokrotnie słyszeliśmy, że “kolekcjonowanie” dokumentów jest problematyczne i zdecydowanie lepiej byłoby “wrzucać” je na bieżąco. Właśnie te rozmowy i potrzeby Klientów zainspirowały nas do tego, by stworzyć autorskie rozwiązanie, które umożliwi wszystko to, czego oczekują Klienci. Tak właśnie powstała wrzutka – intuicyjna, prosta i szybka w obsłudze. Pora więc na kolejny etap i – tym samym – dalsze zmiany.

Korzyści wynikające z księgowania na bieżąco

Stworzenie wrzutki to jedno, a rozwój jej funkcjonalności – drugie. Teraz jesteśmy właśnie na etapie doskonalenia narzędzia i optymalizacji procesów wewnątrz firmy. Księgowanie na bieżąco przyniesie Klientom Starlit wiele korzyści. Zaliczają się do nich przede wszystkim (jeszcze bardziej) sprawna obsługa księgowa, a także brak konieczności “zbierania” faktur i pozostałych dokumentów na koniec miesiąc. Zdecydowaną większość przedsiębiorców ucieszy także z pewnością fakt, że już w najbliższym czasie będzie można “wrzucać” dokumenty bezpośrednio z poziomu telefonu. Brzmi świetnie, prawda? Z pewnością pozwoli to na sporą oszczędność czasu!

Zmiany są dobre!

Więcej o zmianach będziemy pisać na naszych profilach na FB oraz LI. Warto je śledzić i być z nami “na bieżąco”. Staramy się być zawsze pół kroku przed innymi i wręcz wyprzedzać potrzeby naszych Partnerów. Jesteśmy przekonani, że powyższe zmiany pozwolą nam jeszcze sprawniej obsługiwać Klientów i zwiększać ich satysfakcję ze współpracy z nami.