(w biurze rachunkowym)
Miejsce pracy: Wrocław, ul. Krupnicza
▶ Bliscy nazywają Cię “ogarniaczem”, ponieważ “niemożliwe nie istnieje” to dla Ciebie nie tylko slogan, a rzeczywistość?
▶ Lubisz ład i porządek, a planowanie nie jest dla Ciebie “czarną magią”, a codziennym standardem?
▶ Jesteś osobą pogodną, uśmiechniętą i szybko dostosowującą się do nowych warunków?
Jeżeli lubisz wyzwania i wielozadaniowość nie jest Ci straszna – na pewno świetnie odnajdziesz się w roli ASYSTENTA BIURA ZARZĄDU!
Do codziennych zadań Asystenta biura zarządu, z którym nawiążemy współpracę, należeć będzie:
- realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. księgowanie, wystawianie faktur, nadzór nad dokumentacją Spółki, archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń),
- koordynacja i windykacja należności,
- tworzenie analiz, zestawień, pism oraz dokumentów na potrzeby Zarządu,
- wsparcie kierownika zespołu w obszarze rekrutacji, obsługi formalności związanych z zatrudnieniem oraz obsługi klienta,
- koordynacja i aktualizacja dokumentów kadrowych (we współpracy z zewnętrznym biurem),
- obsługa sekretariatu Zarządu, w tym: organizacja i koordynacja spotkań, zakupy na potrzeby biura, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz nadzór nad ekipą sprzątającą.
Jeżeli:
- masz doświadczenie w realizacji większości powyższych zadań,
- należysz do osób, które lubią planować, koordynować i porządkować,
- cechujesz się umiejętnością perswazji,
- jesteś dyskretna/y,
- jesteś samodzielny/a i wykazujesz się inicjatywą własną,
- sprawnie posługujesz pakietem Office (Excel, Word, PowerPoint).
Możemy Ci zaoferować:
- elastyczność godziny rozpoczęcia pracy,
- zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej (B2B),
- samodzielność w działaniu,
- Indywidualny Program Rozwoju,
- szkolenia rozwojowe w czasie pracy,
- możliwość dołączenia do programu Multisport,
- integrację i przyjazną atmosferę pracy.